میزان تجربه، مهارت و تخصص جراح بینی مهم ترین فاکتور دستیابی به نتایج رضایت بخش از جراحی بینی چه با اهداف درمانی و چه با اهداف زیبایی می باشد. می دانیم که رینوپلاستی از پروسه های ایمن به حساب می آید که امروزه بیشترین درصد جراحی های روز را به خود اختصاص داده است. شایان ذکر است که بایستی این روند توسط دکتر حاذق و باتجربه صورت بگیرد. زیرا این امر موجب می گردد که میزان عارضه های احتمالی بعد از عمل بینی را به حداقل برساند و همینطور موجب نتیجه نهایی بسیار مطلوب برای فرد متقاضی شود. در ادامه به توضیحاتی در این رابطه که مورد تایید دکتر شروین سپنج ، بهترین جراح بینی تهران می باشد اشاره کرده ایم.

 

جراح بینی تهران

 

چرا انتخاب بهترین جراح بینی در تهران اهمیت والایی دارد؟

دو بینی از نظر ظاهر خارجی و داخلی شبیه به هم نبوده و هریک منحصر به فرد هستند. به همین جهت هنگام انتخاب پزشک برای انجام عمل زیبایی بینی ، باید تخصص و تجربه خاصی را در اعمال جراحی زیبایی بینی داشته باشد. در واقع بیمار جراحی می‌ خواهد که تجربه بالایی از رینوپلاستی را داشته باشد و بتواند در زمان عمل به راحتی از پس هر چالشی برآید. با توجه به پیچیدگی این فرایند زیبایی و درمانی ، رسیدن به نتیجه ای لذت بخش نیازمند تجربه بالا است. از این رو فرد باید نمونه کارهای قبل و بعد عمل های جراحی انجام شده توسط جراح را روئیت نماید. انتخاب جراحی مناسب اغلب دشوار و طاقت فرسا است اما یکی از تصمیمات مهم است. متأسفانه ، بسیاری از بیماران نمی دانند چگونه پزشک حاذق را به جهت تشخیص مناسب ارزیابی کنند و نتیجه این پروسه با نارضایتی مواجه می شود که به عمل ترمیمی کشیده می شود.

جزئیات عمل بهترین جراح بینی در تهران

مدت زمان انجام عمل بینی معمولاً 3 تا 4 ساعت است تا به طور دقیق انجام شود. جراح بینی ماهر در تهران در این هنگام به دستکاری غضروف و استخوان بینی به جهت بازسازی آن می ‌انجامد. در صورت لزوم نیز از پیوند بینی به جهت کانتورینگ استفاده می کند. قبل از آغاز جراحی ، پزشک نسبت به نوع تغییرات ، روش جراحی را که رینوپلاستی باز باشد یا بسته ، انتخاب کرده و به زیباجو اعلام می کند.

برای جراحی بینی به کدام پزشک مراجعه کنم؟

یکی از سوالات متداول متقاضیان برای جراحی بینی اغلب این است که به کدام پزشک باید مراجعه کرد؟ اینکه از بین جراحان گوش و حلق  و بینی ، پزشک عمومی ، فک و صورت و متخصصان زیبایی و پلاستیک ، کدام را برگزینند. در واقع سوال بسیاری از داوطلبان است.  تمامی این پزشکان ، در دوره تخصص و فوق تخصص خود متد های رینوپلاستی و دانش آن را فراگرفته اند. اما تمام این افراد تجربه و مهارت مورد نیاز را برای انجام این پروسیجر ندارند ، از این رو برای یافتن بهترین جراح رینوپلاستی در تهران ، طبق مواردی که اعلام شد و همچنین شهرت بهترین جراح بینی می توان به جست و جو پرداخت.

جلسه مشاوره با جراح بینی تهران

جلسه مشاوره با جراح بینی یک مرحله مهم در تصمیم ‌گیری برای انجام عمل جراحی بینی است. در این جلسه ، شما فرصت دارید تا با جراح انتخابی در خصوص نیازها ، انتظارات و همچنین هدف‌های خود صحبت کنید. در ادامه ، چند موضوع مهم که ممکن است در جلسه مشاوره مطرح شوند را بررسی می‌ کنیم :

اهداف شما : برای شروع ، به جراح بیان کنید که اهداف شما از انجام عمل چه چیز می باشند. آیا شما به دنبال تغییر شکل بینی هستید یا مشکلات تنفسی دارید؟

توقعات و واقعیت‌ ها : بحث کنید که چه تغییراتی انتظار دارید و آیا این تغییرات با واقعیت‌های پزشکی سازگار هستند.

سوالات در مورد عمل جراحی : سوالاتی از جنس ، چه مراحلی در انجام عمل دخیل هستند؟ یا اینکه ، چه تغییراتی از نظر زمانی و پس از عمل انتظار داشته باشم؟ می ‌تواند درک شما از فرایند را افزایش دهد.

 پرسش های پزشکی : جراح بینی ممکن است اطلاعات پزشکی شما را بپرسد ، از جمله تاریخچه بیماری‌ها ، داروهای مصرفی ، یا حتی عوارض حساسیتی که داشته‌ اید. که در این خصوص می بایست اگر بیماری و یا داروی خاصی مصرف می کنید ، تمام آن موارد را به طور کلی به پزشک خود اطلاع دهید.

پروفایل جراح : سوالاتی در مورد تجربه و مهارت‌ های جراح می ‌تواند اطمینان حاصل کند که شما در این پروسیجر تحت نظر یک متخصص حرفه ‌ای در حوزه جراحی بینی در تهران قرار خواهید گرفت.

پس از جراحی : صحبت در خصوص مراحل بازگشت به زندگی روزمره و نکات مراقبت پس از عمل نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

با داشتن این اطلاعات و پرسش‌ ها ، شما می ‌توانید یک جلسه مشاوره مؤثرتری داشته باشید و همچنین تصمیم‌ گیری در مورد انجام یا عدم انجام عمل بینی راحت ‌تر باشد.

جراح بینی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

تنها در صورت آگاهی از ویژگی های یک متخصص بینی خوب است که قادر به داشتن بهترین عملکرد در انتخاب پزشک تان خواهید بود. از جمله ویژگی های یک جراح بینی خوب می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

از وجدان کاری بالایی برخوردار است :

یک پزشک خوب فقط منافع مالی خود را در نظر نمی گیرد. او در صورت وجود دو شرط فرد را عمل می کند اول اینکه مطمئن باشد جراحی موفقیت آمیز بوده و با نتایج درخشان همراه است و دوم اینکه از در پی نداشتن عوارض و خطرات جدی برای بیمار اطمینان داشته باشد.

زمان زیادی را صرف بیمار خود می نماید :

بهترین جراح بینی تهران یا هر شهر دیگری کاملاً بر این موضوع مشرف می باشد که اگر فرد متقاضی به بیماری خاصی ابتلا داشته یا به برخی مواد غذایی و دارویی حساسیت داشته باشد و همچنین داروهای به خصوصی را مصرف نماید ممکن است حین این پروسیجر زیبایی یا بعد از آن دچار عوارض و مشکلات جدی شود. از همین رو قبل از عمل زمان زیادی را صرف صحبت با بیمار در این رابطه نموده، عکسبرداری ها و آزمایشات مخصوصی را برای وی تجویز می نماید.

همچنین پزشک زمان زیادی را نیز برای آگاهی از توقعات و انتظارات بیمار از نتیجه جراحی صرف می نماید تا در صورت منطقی بودن انتظارات، آن ها را برآورده ساخته و رضایت بیمار را جلب نماید.

با اصول زیبایی شناسی و ریاضی کاملاً آشنا می باشد :

دقیقاً به دلیل برخورداری از چنین ویژگی هایی می تواند بهترین فرم بینی را برای بیمار برگزیده و زیبایی او را دوچندان نماید.

قدرت تصور بالایی دارد :

یک جراح بینی خوب در تهران به علت داشتن قدرت تصور بالا می تواند تصور کند که کدام فرم بینی تناسب بیشتری با صورت و دیگر اجزای موجود در آن دارد.

جراح بینی- دکتر شروین سپنج

تجربه و مهارت زیادی دارد :

هرچه میزان مهارت و تجربه جراح بینی بیشتر باشد، بهتر می تواند از پس چالش هایی که ممکن است حین رینوپلاستی پیش بیاید برآمده و نتایج رضایت بخش تری از این پروسیجر را رقم خواهد زد.

دکتر بینی تهران یا هر شهر دیگری صبور و خوش برخورد است :

بهترین جراح بینی در تهران با برخورد مناسبی که دارد، میان خود و مراجعش احساس صمیمیت ایجاد می کند و با صبوری به سوالات وی پاسخ می دهد و غیره.