از جمله رایج ترین مدل های رینوپلاستی ، جراحی بینی نیمه فانتزی می باشد که در میان خانم ها از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. لازم به ذکر است که بینی نیمه فانتزی که دکتر شروین سپنج ، جراح بینی تهران در انجام آن مهارت زیادی ، ترکیبی از ویژگی های بینی فانتزی و طبیعی می باشد. دکتر شروین سپنج نه تنها در طول روند جراحی بینی سعی به حفظ ویژگی های طبیعی بینی و برطرف کردن مشکلات ظاهری آن دارد بلکه تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا از نمای نیم رخ، پل بینی را اندکی قوس دار نموده و نوک را سربالا نماید که این تغییرات بسیار شگفت انگیز و جذاب می باشند. در واقع طی جراحی بینی نیمه عروسکی ، پزشک بینی را به گونه ای شکل می دهد که بینی فاقد ویژگی های غیرعادی و اغراق آمیز بینی فانتزی بوده و در عین حال طبیعی به نظر برسد.

 

جراحی بینی نیمه فانتزی

 

ویژگی های عمل بینی نیمه فانتزی چیست؟

قوس بسیار زیاد به نسبت بینی های طبیعی

افراد بسیاری از جمله بانوان می خواند تا قوس بینی شان از حالت نچرال و نرمال بسیار بیشتر باشد. در جراحی بینی نیمه فانتزی ، پزشک خوب در تهران ، قوس بینی را از حالت طبیعی بیشتر  و از حالت عروسکی کمی کمتر می کند.

نوک بینی ظریف و رو به بالا

در عمل بینی به صورت نیمه فانتزی افراد می خواهند تا نوک بینی شان بسیار کوچک ، باریک و رو به بالا باشد.

کوچک شدن ساختار بینی

در حالت طبیعی بینی ساختار طبیعی خود را حفظ خواهد کرد ، در صورتی که طی جراحی بینی نیمه فانتزی ، ساختار کلی بینی بسیار کوچک تر خواهد شد.

نکته: بهتر است بدانید که کوچک شدن بیش از حد ساختار بینی می تواند سبب بروز مشکلات تنفسی در افراد شود ، که پزشک در صورت بروز چنین عواملی به زیبا جو هشدار خواهد داد. بنابراین بهتر است نسبت به کوچک شدن بینی تان تصمیمی واقع گرایانه بگیرید.

نکاتی در مورد جراحی نیمه فانتزی

نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که بهترین نتایج از جراحی بینی نیمه فانتزی تنها در صورتی به دست می آید که بیمار با صرف زمان و دقت لازم پزشکی را انتخاب نماید که هم در زمینه تکنیک های عمل بینی طبیعی و هم تکنیک های جراحی بینی فانتزی ماهر و مجرب باشد. برای انجام جراحی، پزشک در مرحله اول ابتدا نوع و ساختار بینی را بررسی و معاینه می نماید، با این کار عمل در مسیر درست خود قرار گرفته و مناسب ترین تکنیک به منظور حاصل شدن نتایج رضایت بخش انتخاب می شود.

فاکتورهای لازم برای انجام عمل نیمه فانتزی در تهران

داشتن غضروف و استخوان های قوی و همچنین داشتن پوست نازک از جمله مهم ترین الزامات رینوپلاستی می باشد. از همین رو نمی توان جراحی بینی نیمه فانتزی را بر روی بینی گوشتی که یکی از مشخصه های بارز آن پوست شل و ضخیم و همچنین غضروف ضعیف می باشد انجام داد و در صورت انجام، نتیجه رضایت بخشی از آن حاصل نخواهد شد. افرادی با بینی های گوشتی به هیچ عنوان کاندیدای مناسبی برای جراحی بینی نیمه عروسکی نبوده و باید گفت که بهترین فرم بینی برای آن ها، فرم طبیعی می باشد.

 

جراحی بینی نیمه فانتزی

درباره جراحی نیمه فانتزی بینی بیشتر بخوانید

همانطور که در فوق گفتیم تمام سعی دکتر شروین سپنج در جراحی بینی نیمه فانتزی ، ترکیب ویژگی های دو فرم بینی طبیعی و فانتزی می باشد. او هنگام فرم دهی بینی به تناسب شکل و اندازه بینی با دیگر اجزای صورت توجه نموده و با بکارگیری تکنیک های مخصوص، نوک بینی را از حد معمول کمی بالاتر قرار داده و اقدام به بلندتر نمودن کمان یا قوس بینی می پردازد. سایز بینی در مدل نیمه فانتزی کمی از مدل طبیعی کوچک تر می باشد؛ در برخی موارد شاهد این مشکل هستیم که فرد به دلیل کوچک شدن بیش از حد بینی دچار مشکلات تنفسی می گردد، شما با انتخاب یک پزشک خوب و ماهر در تهران ، می توانید احتمال بروز این عارضه را به حداقل برسانید.

کاندیدای نامناسب برای انتخاب این فرم بینی

افرادی که دارای بینی گوشتی می باشند معمولا از غضروف های بسیار ضعیف و پوست بسیار ضخیمی برخوردار می باشند و با توجه به اینکه برای انجام دادن این مدل باید پوست بینی نازک و غضروف ها محکم باشند افرادی که دارای بینی های گوشتی هستند بهتر است که هیچگاه این مدل از بینی را برای راینوپلاستی انتخاب نکنند و مدل طبیعی بینی که برای این دسته بسیار مناسب می باشد را برگزینند. آنها کاندیدای مناسبی برای فرم جراحی بینی نیمه فانتزی به شمار نمی روند.

آمادگی های پیش از انجام جراحی بینی نیمه فانتزی

بعد از اینکه تصمیم خود را برای انجام جراحی بینی گرفتید و فرم نیمه فانتزی را انتخاب کردید باید در نظر داشته باشید که پیش از انجام عمل و پس از آن شما نیازمند انجام یک سری پروسه ها می باشید.

  • سعی کنید واقع بین باشید و انتظارات درون ذهنتان را به صورت واقع بینانه جلو ببرید.
  • به اجزای دیگر در صورتتان دقت کنید و با در نظر گرفتن هماهنگی با آنها مدل بینی تان را انتخاب کنید.
  • در مورد انتظارات و نتایجی که مایل هستید بعد از جراحی به آن دست پیدا کنید حتما با دکتر شروین سپنج بهترین جراح بینی نیمه فانتزی در تهران صحبت کنید.استفاده از آسپرین و پروفن را دو هفته پیش از جراحی متوقف کنید.
    سیگار کشیدن و مصرف نوشیدنی های الکلی را متوقف کنید.

جراحی بینی نیمه عروسکی در خانم ها و آقایان

جراحی بینی نیمه فانتزی در خانوم ها

به هنگام انتخاب بانوان برای عمل بینی بین طبیعی و نیمه فانتزی اکثر افراد عمل بینی نیمه عروسکی را انتخاب می کنند. جراحی بینی نیمه عروسکی در افرادی که می خواهند قوس روی بینی و سربالایی آن بیشتر باشد بسیار مناسب خواهد بود ، که با توجه به ظرافت چهره بانوان این انتخاب بسیار مناسب می باشد.

عمل بینی نیمه فانتزی آقایان

به علت وجود کلیشه های متفاوت ، آقایان نمی توانستند بینی خود را به شکل دلخواه و یا جراحی بینی نیمه فانتزی انجام دهند. اما امروزه نیز می توانند در کنار بر طرف کردن مشکلات تنفسی، فرم و شکل دلخواه بینی خود را به صورت فانتزی و یا نیمه فانتزی تغییر دهند.

 

جراحی بینی نیمه فانتزی

مشخصات جراحی بینی نیمه فانتزی چیست؟

  • روی پل بینی قوس کمی دیده می شود.
  • سوراخ ها برخلاف مدل طبیعی بسیار کوچک است.
  • این مدل بینی در بین دختران جوان بسیار محبوب است.
  • این بینی ترکیبی از مدل طبیعی و فانتزی را دارا می باشد.
  • نوک سربالایی دارد اما نسبت به مدل فانتزی زاویه کمتری دارد.

تفاوت های بینی عروسکی و نیمه فانتزی چیست؟

در طی پروسه جراحی بینی نیمه فانتزی ، ساختمان بینی افراد بسیار کوچک خواهد شد ، همچنین در میان آن موارد دیگری نیز بسیار تغییر خواهد کرد ، همانند نوک بینی ، قوز و قوس آن بسیار کوچک و ظریف خواهد شد به طوریکه زاویه آن با لب و دیگر اعضای صورت حدود 15 درجه خواهد بود که در بینی هایی با فرم طبیعی 95 درجه نیز می باشد. در جراحی بینی نیمه عروسکی ، تمامی تغییرات لازم با توجه به زوایای دیگر اعضای صورت فرد انجام شده ، که حفظ فرم طبیعی و ظرافت در آن نقش اصلی و مهمی را خواهد داشت.

عوارض عمل بینی نیمه فانتزی چیست؟

اگر جراحی بینی نیمه فانتزی شما توسط جراح ماهر و با تجربه انجام شود ؛ و به خوبی و با دقت بالا تمامی موارد بعد از عمل بینی را انجام دهید امکان بروز مشکلات و عوارض بسیار کاهش پیدا می کند. عدم تقارن سوراخ های بینی، سوراخ شدن استخوان سپتوم  ، بی حسی پوست از دسته از عوارض بوده که به علت نداشتن تجربه کافی بهترین پزشک در تهران ، به وجود خواهد آمد. زیبا جویان می توانند با رعایت مراقبت های لازم از خونریزی بعد از عمل، تورم، قرمزی و از همه مهم تر خطر عفونت جلوگیری کرد. اما در صورتی که این عوارض بسیار زیاد و غیر قابل پیشگیری باشد افراد نیازمند جراحی بینی ثانویه خواهند شد.

فواید جراحی بینی نیمه فانتزی

جراحی بینی نیمه فانتزی یک روش جراحی زیبایی است که به منظور بهبود شکل و اندازه بینی انجام می ‌شود، اما به طوری که طبیعی به نظر بیاید و با ویژگی‌ های چهره تناسب داشته باشد. در زیر به برخی از فواید رینوپلاستی نیمه فانتزی اشاره ای خواهیم کرد. این موارد شامل :

  • تناسب طول بینی : جراحی بینی نیمه فانتزی به افراد این امکان را می ‌دهد که شکل و اندازه بینی خود را به نحوی تغییر دهند که با ویژگی ‌های چهره‌ شان هماهنگ باشد. این روش به جراحان این اجازه را می‌ دهد تا به دقت بیشتری به اندازه ، شکل و زاویه بینی بپردازند تا نتیجه نهایی این مدل بینی طبیعی به نظر برسد. موارد دیگر این تناسب شامل : از بین رفتن افتادگی نوک بینی ، از بین ایرادات ظاهری بینی ، باریک شدن بینی‌های پهن ، کم شدن پهنای نوک بینی
  • مدت زمان کوتاه دوره نقاهت : در مقایسه با عمل فانتزی ، جراحی بینی نیمه فانتزی معمولاً نیاز به مدت زمان کمتری برای ریکاوری بیمار دارد. همچنین رعایت مراقبت های بعد از این پروسه زیبایی ، سبب می شود تا افراد زودتر به فعالیت‌های روزمره خود باز‌گردند.
  • کاهش عوارض جراحی : پزشک در این نوع فرایند زیبایی نسبت به بینی عروسکی کمترین تغییرات را ایجاد می کند از این رو عوارض جراحی نیز در این روش به حداقل خود می ‌رسد.
  • رفع مشکلات تنفسی : جراحی بینی نیمه فانتزی به افراد این امکان را می ‌دهد که عملکرد طبیعی بینی خود را حفظ کنند. به همین جهت باید گفت که مهم ترین مزایای رینوپلاستی نیمه فانتزی ، حفظ قابلیت تنفس و همچنین سایر وظایف طبیعی بینی می‌ باشد.

در هر صورت ، مهم است که افراد قبل از تصمیم به جراحی ، با یک پزشک متخصص مشورت کنند تا اطمینان حاصل کنند که این نوع جراحی معقول بوده و نیازهای آن‌ هابه درستی انجام می شود.

هزینه جراحی بینی نیمه عروسکی

هزینه جراحی بینی نیمه فانتزی ، مرتبط با المان های مختلفی می باشد مثلا دستمزد پزشک هزینه بیمارستان یا کلینیک ،هزینه دکتر بیهوشی و داروهای بعد از جراحی بنابراین این مبالغ نسبت به محل قرارگیری کلینیک یا پزشک می توانند گوناگون به نظر بیایند.درباره قیمت نهایی این جراحی می توانید در جلسه مشاوره پیش از عمل این موضوع را از طریق دکتر شروین سپنج بهترین متخصص عمل بینی نیمه فانتزی در تهران پیگیری کنید.